loading...
شهر دانلود 2
علیرضا بازدید : 96 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

ParaNorman (2012) BDRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

ParaNorman دانلود انیمیشن پارانورمن ParaNorman 2012

نام انیمیشن: ParaNorman – پارا نورمن

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۸۲ دقیقه

حجم: ۶۶۶ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p (اطلاعات کامل)

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان: پسر بچه ای که میتواند با مرده ها و روح ها ارتباط بر قرار کند سعی میکند تا به کمک دوستان خود ,یک زامبی , و یک روح شهر خود را از شر یک نفرین قدیمی نجات دهد که ...

علیرضا بازدید : 123 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

The Looney Tunes Show 2011 720p  Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در سایت های فارسی زبان با کیفیت ۷۲۰ پیکسل و زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی قسمت ۴  در ادامه همین مطلب قرار گرفت
 
the looney tunes show 2011 cover دانلود فصل دوم انیمیشن The Looney Tunes Show S02 2011
 
ژانر : انیمیشن ، کمدی ، داستانی ، ماجراجویی
سال انتشار : ۲۰۱۱ – ۲۰۱۲
تعداد فصل : ۱ فصل کامل پخش شده ، فصل دوم در حال پخش
مدت زمان :  - قسمت ۲۲ دقیقه ای
حجم : به طور میانگین هر قسمت ۹۰ مگابایت
کیفیت : ۷۲۰p ، کیفیت بسیار عالی
امتیاز : ۷٫۵/۱۰
زیرنویس فارسی : دارد ، بزودی اختصاصی دانلودها 
 
خلاصه داستان: کمپانی معروف والت دیزنی دست به اقدام جدیدی زده است. این شرکت از تمامی شخصیت های کارتونی دوست داشتنی و قدیمی خود در مجموعه ای به نام The Looney Tunes Show استفاده کرده است. در این مجموعه ، در هر قسمت داستانی متفاوت بوجود می آید و مهره های اصلی داستان همواره در حال تغییر می باشند. ماجراهای بسیار جالبی در این مجموعه به وقوع می پیوندد و … . هم اکنون می توانید مجموعه دوم این انیمیشن فوق العاده جذاب و خاطره انگیز را از سایت دانلودها دریافت نمایید . زیرنویس فارسی به زودی برای انیمیشن آماده خواهد شد .
 
علیرضا بازدید : 53 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

Ice Age Continental Drift (2012) BDRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

 Ice Age 4 دانلود دوبله فارسی انیمیشن عصر یخبندان 4   Ice Age: Continental Drift 2012                                                                               نام انیمیشن: Ice Age: Continental Drift – عصریخبندان: رانش قاره ای

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۸۰ دقیقه

حجم: ۶۰۶ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان: این فیلم وقـایـع چند سال بعد از شـماره ی سـوم فیلم و ظهورِ دایناسورها رو به نمایش میزاره. جایی که اسکرات و تعقیب و گریزِ همیشگیش با یه بلوط موجب تغییرات بزرگی در سطح کره ی زمین میشه! و مانی، سید و دیگو رو به ماجراجویی جدیدی می فرسته. بعـد از تغیـیرات سـطح زمیـن و جـدا افـتادنِ مانی، سید و دیگو از بقیـه ی گـروه، اونا از یـه تکه یخ بـزرگ بعنوانِ کشتـیِ موقت خودشون استـفاده میکنن که اون ها رو بـه دریانـوردی و سفـری حماسی برای پیدا کردن باقیِ اعضای گروه مجبور می کنه…

علیرضا بازدید : 31 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

مجموعه ای از ۵۵ والپیپر با کیفیت از خوردهای اسپورت و زیبا برای شما عزیزان آماده شده است که بسته به سلیقه ی خود از آن‌ها می توانید در اموری مختلف بهره ببرید . فرمت این تصاویر JPG بوده و با داشتن ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و کیفیت اچ دی ، می توانید به راحتی در هردسکتاپی از آن ها استفاده نمایید .

 

 Cars HD Wallpapers 122 مجموعه ۵۵ والپیپر با کیفیت از خودروهای مدرن Cars HD Wallpapers
علی بازدید : 47 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

Picture Collage Maker Pro نرم افزاری قدرتمند و کامل برای ساخت انواع تصاویر به صورت زیبا و قابل توجه است. این نرم افزار میتواند انواع عکس های شما را به صورت کلاژ ، آلبوم ، دعوت نامه، پوستر، تقویم و کارت تبریک در بیاورد. توسط این نرم افزار میتوانید انواع عکس های عروسی ، تولد جشن ، تعطیلات را به حالت خاطره انگیز و به یاد ماندنی در بیاورید. کار اصلی نرم افزار جلوه دادن به عکس ها است. این نرم افزار دارای بیش از ۱۳۰ قالب آماده جهت قرارگیری و راحتی کار کاربر وجود دارد. توسط این نرم افزار طبق گفته شرکت سازنده میتوانید طی مدت ۵ دقیقه نسبت به ایجاد طرح مورد علاقه خود اقدام نمایید. کار با نرم افزار بسیار ساده است و نیازی به دانش فنی بالا جهت انجام فرایندهای آن نیست. ابزارهای ویرایش جهت برش عکس ها و اضافه کردن اشیاء و متن نیز فراهم آمده است تا در صورت لزوم مورد استفاده قرار گیرد.

 picture collage maker ساخت تصاویر خاطره انگیز Picture Collage Maker Pro 3.3.6.3598

 لینک دانلود/لینک کمکی

رمز فایل:www.downloadha.com

علیرضا بازدید : 83 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

شما به وسیله مرورگر CoolNovo 2.0.4.14 Final یک گوگل کروم پیشرفته خواهید داشت.در این نسخه که CoolNovo نام دارد قابلیتهایی مانند اجرای فرامین با ماوس (Mouse Getures), جابجایی لینک, IE Tab و … اضافه شده است . این نسخه فقط مخصوص ویندوز میباشد و کاملا رایگان است.با مرورگر کروم گشت و گذار در وب بسیار ساده تر است. در ادامه 

علیرضا بازدید : 31 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

فرمت:MKV

حجم:600 MB

اطلاعات کامل:IMDB

امتیاز:7,4

زبان:انگلیسی

کارگردان:Chris Butler, Sam Fell

بازیگران:Kodi Smit-McPhee, Anna Kendrick and Christopher Mintz-Plasse

ژانر:انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

خلاصه داستان:داستان در مورد یک پسر بچه به نام نورمن است که می تواند با مردگان صبحبت کند برای همین هم دوستان کمی دارد یک روز عموی او به او می گوید که توسط ک جادوگر نفرین شده است و برای شکستن نفرینparanorman ver9 دانلود انیمیشن Paranorman 2012 با کیفیت بلوری BluRay

علیرضا بازدید : 314 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

سرانجام پس از مدتها قول و وعده، امروز بازی جدید Angry Birds Star Wars عرضه شد.  داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین جنگ ستارگان  برای گوشی های آندروید منتشر شد. یک پرنده خشمگین چگونه می تواند یک شمشیر نورانی در دست بگیرد، در حالی که هیچ دستی ندارد! همانگونه که با angry birds space انقلابی در بازی انگری بردز بود، این بازی هم انقلاب عظیمی در این بازی ها به راه انداخته است. به نظر می رسد پس از انتشار بازی های الکس شگفت‌انگیز و خوک‌های بد، این بار قرار است پرندگان خشمگین در لباس جنگ ستارگان به مبارزه با خوک ها بروند.
شواهد امر نشان می دهد پرنده قرمز محبوب انگری بردز، در لباس Luke Skywalker (شخصیبت بسیار سر شناس مجموعه فیلم های جنگ ستارگان) ظاهر خواهد شد،که یک شمشیر نوری(Lightsaber) در دست دارد و لباس Jedi ها را نیز بر تن کرده است.

علی بازدید : 96 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

سرانجام پس از مدت ها انتظار در تاریخ 8 نوامبر 2012 نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین با عنوان جنگ ستارگان در سایت دانلود رایگان ارائه شد. همانطور که میدانید بازی Angry Birds Star Wars محصول شرکت Rovio Entertainment Ltd است اما اینبار شرکت Lucasfilm هم با این شرکت ترکیب شد تا نسخه جدیدی از سری بازی های پرندگان خشمگین را ارائه دهند. جنگ بین پرندگان خشمگین و خوک ها تمام نشدنی است. هنوز هم پرندگان خشمگین در فضا زندگی میکنند، در این مدت توانسته اند باری دیگر گارد امپراطوری خوک های بد را مورد هدف قرار دهند و نابود کنند.
در این قسمت از بازی پرندگان خشمگین با موجودات فضایی یکی شده و با دستیابی به سلاح های مخفی خوک های بد به جنگ با آن ها میپردازند. سبک بازی مانند همیشه فکری است، البته بازی پرندگان خشمگین را میتوان در ژانر بازی های ماجرایی هم قرار داد چرا که در هر قسمت بازی طبق داستان و ماجرای خاصی ادامه پیدا میکند. ساعت ها و ساعت ها میتوانید با درگیر شدن گیم پلی این بازی خود را سرگرم کنید.
این بازی کامپیوتر دارای 80 سطح از نمادین Tatooine و ستاره خوک، خوک های سلطنتی، برج های لیزر میباشد که دسترسی شما را به جمع آوری ستاره ها سخت تر میکنند. شرکت Rovio بار دیگر هم قابلیت بروزرسانی رایگان را هم به این نسخه اضافه کرد که شما میتوانید در صورت رویت آپدیت جدید بازی را بروزرسانی کنید و شاهد اضافه شدن مرحله های جدید و ... باشید. بازی کامپیوتر پرندگان خشمگین جنگ ستارگان کاملا کرک شده و شما پس از دانلود براحتی میتوانید آن را اجرا کنید.

بازی کامپیوتر پرندگان خشمگین جنگ ستارگان - Angry Birds Star Wars 1.0.0 PC Game

دانلود در ادمه ی مطلب

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 594
  • بازدید کلی : 11,797